forex trading logo

  • Πρώτες βοήθειες με σκίτσα
  • Το δάσος
  • Οι μάχες των Περσικών πολέμων
  • Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης
  • Το φαράγγι της Αγίας Ειρήνης
Previous Next
Τεχνολογία
Υποκατηγορία των "Μαθημάτων¨ στην οποία θα καταχωρούνται άρθρα για τα μαθήματα : Τεχνολογία, Πληροφορική


Code Week 2016 PDF Print E-mail
Written by Παπαστάμος Βασίλης   
Monday, 17 October 2016 08:24
Share

 Το Γυμνάσιο Πλατανιά και οι εκπαιδευτικοί πληροφορικής που λειτουργούν σ’ αυτό, στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής εβδομάδας προγραμματισμού 15-23 Οκτωβρίου 2016 [ http://codeweek.eu/ ] διοργανώνουν για τους μαθητές και τις μαθήτριες του Νομού Χανίων, τις παρακάτω δράσεις με θέμα τον προγραμματισμό :

1) Τετάρτη 19/10

Εργαστήριο: «Φτιάξε το ρομπότ μπασκετμπολίστα» (LegoNXT) 3:00μμ έως 7:00μμ  για παιδιά 11 έως 14 ετών [Θέσεις 18]

Η ρομποτική είναι ο κλάδος της μηχανικής που υπόσχεται πολλά για το μέλλον. Ο προγραμματισμός των robot όμως είναι επίσης μια μεγάλη πρόκληση. Με τα πακέτα NXT της lego οι μαθητές και οι μαθήτριες έχουν την ευκαιρία να κάνουν μια πρώτη γνωριμία με τον θαυμαστό κόσμο των robot και τον προγραμματισμό τους.  Κράτηση θέσης

2) Πέμπτη 20/10

Εργαστήριο: «Φτιάξε το δικό σου παιχνίδι» (Scratch) 3:00μμ έως 6:00μμ για παιδιά 10 έως 13 ετών [Θέσεις 20]

Το μήνυμα που επιθυμούμε να περάσει στα παιδιά : «Μην παίζεις απλά ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι. Δημιούργησε το δικό σου» Το περιβάλλον Scratch είναι ένα ιδανικό σημείο εκκίνησης για παιδιά μικρών ηλικιών  για την ενασχόληση με τον προγραμματισμό. Μέσα από το εργαστήριο οι μαθητές θα αποκτήσουν κάποιες εισαγωγικές δεξιότητες δημιουργίας απλών παιχνιδιών στον υπολογιστή. Κράτηση θέσης

3) Πέμπτη 20/10 

Φιλοξενία ομάδων Hackathlon 9:30 πμ έως 17:30 [Μέγιστο 3 ομάδες]

Στο Γυμνάσιο θα φιλοξενήσουμε ομάδες που θα συμμετέχουν στον Μαραθώνιο προγραμματισμού Hackathlon που διοργανώνει το Future Classroom LAB της ΕΕ. Ομάδες μαθητών που έχουν τη διάθεση να συμμετέχουν στην πανευρωπαϊκή αυτή γιορτή προγραμματισμού και επίλυσης προβλήματος, είναι ευπρόσδεκτοι να φιλοξενηθούν με την ομάδα τους χρησιμοποιώντας τους πόρους και τα μέσα που διαθέτει το Γυμνάσιο Πλατανιά. 

4) Παρασκευή 21/10 

Εργαστήριο: «Προγραμματισμός app για κορίτσια» (AppInventor) 3:00μμ έως 6:00μμ   για κορίτσια Γυμνασίου – Λυκείου [Θέσεις 20]

Το στερεότυπο των προηγούμενων δεκαετιών πως ο προγραμματισμός συσκευών είναι κάτι που αφορά τους άνδρες είναι επιτακτική ανάγκη να ακυρωθεί. Η γυναικεία οπτική πάνω στα εργαλεία που σήμερα και αύριο θα χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας είναι αναγκαία να υπάρξει. Ο προγραμματισμός φορητών συσκευών android (Tablet και Smartphone’s) σε αρχικό προγραμματιστικό στάδιο γίνεται πολύ εύκολα με  τη χρήση του περιβάλλοντος AppInventor που διαθέτει δωρεάν το MIT και η Google. Κράτηση θέσης


Για όλα τα εργαστήρια η συμμετοχή είναι ΔΩΡΕΑΝ, θα υλοποιηθούν στο εργαστήριο πληροφορικής του Γυμνασίου Πλατανιά, και απευθύνονται σε ΟΛΟΥΣ τους μαθητές και μαθήτριες του Νομού Χανίων που επιθυμούν να τα παρακολουθήσουν.

Η πρόσβαση στο Γυμνάσιο μπορεί να γίνει με το ΚΤΕΛ (Στάση έξω από το Γυμνάσιο και πυκνά δρομολόγια)

Η δήλωση συμμετοχής (Κράτηση θέσης) μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ ηλεκτρονικά μέσα από το δικτυακό τόπο του Γυμνασίου Πλατανιά (www.gymnasio-platania.gr)

Για το Hackathlon η δήλωση συμμετοχής είναι στο http://www.allyouneediscode.eu/ και οι ομάδες που επιθυμούν να φιλοξενηθούν στο Γυμνάσιο θα πρέπει να επικοινωνήσουν έως την Τετάρτη 19/10. 

ΠΡΟΣΟΧΗ : Ο αριθμός θέσεων είναι περιορισμένος και σε περίπτωση που καλυφθεί δεν υπάρχει η δυνατότητα επιπλέον προσθήκης.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να στείλετε mail στο This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it  


 
Workshops για την Ευρωπαϊκή εβδομάδα προγραμματισμού PDF Print E-mail
Written by Παπαστάμος Βασίλης   
Wednesday, 07 October 2015 01:05
Share


Το Γυμνάσιο Πλατανιά και οι εκπαιδευτικοί πληροφορικής που λειτουργούν σ’ αυτό, στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής εβδομάδας προγραμματισμού [ http://codeweek.eu/ ] διοργανώνουν για τους μαθητές και τις μαθήτριες του Νομού Χανίων, τα παρακάτω εργαστήρια (workshops) με θέμα τον προγραμματισμό :

1) Δευτέρα 12/10 «Προγραμματίστε για το Minecraft»(Java) 3:00μμ έως 7:00μμ για παιδιά Γυμνασίου – Λυκείου. [Θέσεις 30]

Το Minecraft είναι ένα παιχνίδι υπολογιστών που έχει εκατομύρια φανατικούς φίλους σε όλο τον κόσμο. Μέσα από τη γλώσσα java υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας πρωτότυπων MODs ώστε να προσαρμοσθεί το παιχνίδι σύμφωνα με τις επιθυμίες του προγραμματιστή. Τα παιδιά που θα παρακολουθήσουν το workshop θα πάρουν τα πρώτα τους βήματα στον προγραμματισμό με τη java και θα δημιουργήσουν τα πρώτα τους MOD. Με την ολοκλήρωση του workshop θα είναι σε θέση να μελετήσουν τις πηγές που θα τους δοθούν και να επεκτείνουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες τους στον προγραμματισμό. 

2) Τρίτη 13/10 «Φτιάξε το δικό σου παιχνίδι» (Scratch) 3:00μμ έως 5:00μμ για παιδιά 9 έως 12 ετών [Θέσεις 20]

Υπάρχει ένα κομβικό μήνυμα που πρέπει να περάσει στα παιδιά : «Μην παίζεις απλά ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι. Δημιούργησε το δικό σου» Το περιβάλλον scratch είναι ένα ιδανικό σημείο εκκίνησης για παιδιά μικρών ηλικιών  για την ενασχόληση με τον προγραμματισμό. Μέσα από το workshop οι μαθητές θα αποκτήσουν δεξιότητες δημιουργίας απλών παιχνιδιών υπολογιστή.

3) Τετάρτη 14/10 «Κάνε το ρομπότ να κουνηθεί» (LegoNXT) 3:00μμ έως 7:00μμ  για παιδιά 11 έως 14 ετών [Θέσεις 18]

Η ρομποτική είναι ο κλάδος της μηχανικής που υπόσχεται πολλά για το μέλλον. Ο προγραμματισμός των robot όμως είναι επίσης μια μεγάλη πρόκληση. Με τα πακέτα NXT της lego οι μαθητές και οι μαθήτριες έχουν την ευκαιρία να κάνουν μια πρώτη γνωριμία με τον θαυμαστό κόσμο των robot και τον προγραμματισμό τους.  

4) Πέμπτη 15/10 «Προγραμματισμός συσκευών Android για κορίτσια» (AppInventor) 3:00μμ έως 7:00μμ   για κορίτσια Γυμνασίου – Λυκείου [Θέσεις 20]

Το στερεότυπο των προηγούμενων δεκαετιών πως ο προγραμματισμός συσκευών είναι κάτι που αφορά τους άνδρες είναι επιτακτική ανάγκη να ακυρωθεί. Η γυναικεία οπτική πάνω στα εργαλεία που σήμερα και αύριο θα χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας είναι αναγκαία να υπάρξει. Ο προγραμματισμός φορητών συσκευών android (Tablet και Smartphone’s) σε αρχικό προγραμματιστικό στάδιο γίνεται πολύ εύκολα με  τη χρήση του περιβάλλοντος AppInventor που διαθέτει δωρεάν το MIT και η Google.

Για όλα τα workshop η συμμετοχή είναι ΔΩΡΕΑΝ, θα υλοποιηθούν στο εργαστήριο πληροφορικής του Γυμνασίου Πλατανιά, και απευθύνονται σε ΟΛΟΥΣ τους μαθητές και μαθήτριες του Νομού Χανίων που επιθυμούν να τα παρακολουθήσουν.

Η πρόσβαση στο Γυμνάσιο μπορεί να γίνει με το ΚΤΕΛ (Στάση έξω από το Γυμνάσιο και πυκνά δρομολόγια)

Η δήλωση συμμετοχής (Κράτηση θέσης) μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ ηλεκτρονικά μέσα από το δικτυακό τόπο του Γυμνασίου Πλατανιά (www.gymnasio-platania.gr)

ΠΡΟΣΟΧΗ : Ο αριθμός θέσεων είναι περιορισμένος και σε περίπτωση που καλυφθεί δεν υπάρχει η δυνατότητα επιπλέον προσθήκης.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να στείλετε mail στο This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it  

Διαβάστε την ενημέρωση από την Ευρωπαϊκή Ένωση για την Ευρωπαϊκή εβδομάδα προγραμματισμού : 10-18 Οκτωβρίου 2015 - Κάνοντας τις ιδέες πράξη χάρη στον προγραμματισμό

Last Updated on Wednesday, 07 October 2015 01:19
 
Εργασίες που ξεχώρησαν στην Τεχνολογία Α Γυμνασίου το 2014-15 PDF Print E-mail
Written by Παπαστάμος Βασίλης   
Thursday, 28 May 2015 09:29
Share

Το σχολικό έτος 2014-2015, οι εργασίες που ξεχώρισαν είναι οι παρακάτω :

- "Το Αυτοκίνητο" - Βαγγέλης Νταγουνάκης  Α' Γυμνασίου [Μεταφόρτωση]

- "Ο ηλεκτρονικός Υπολογιστής" - Παπαγεωργίου Κωνσταντίνα Α' Γυμνασίου [Μεταφόρτωση]

- "Ελαιουργείο" - Περβολιανάκη Νίκη Β' Γυμνασίου [Μεταφόρτωση]


Last Updated on Thursday, 28 May 2015 10:35
 
Μαντινάδες για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου PDF Print E-mail
Written by Ψυχογιού Διονυσία   
Friday, 04 October 2013 18:20
Share

Το σχολείο μας συμμετείχε στον 1ο Παγκρήτιο μαθητικό διαγωνισμό μαντινάδας με θέμα την Ασφαλή Χρήση του Διαδικτύου που διοργανώθηκε από το σχολικό σύμβουλο Πληροφορικής.

Οι συμμετέχοντες μαθητές Βουράκης Βαγγέλης και Ντιγριντάκη Ηρώ εμπνεύστηκαν και έγραψαν τις παρακάτω μαντινάδες:

Το σύνολο των μαντινάδων που έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό μπορεί κάποιος να εντοπίσει στην διεύθυνση

http://mantinades4edu.blogspot.gr/

Last Updated on Friday, 04 October 2013 18:46
 
Ρομποτική Μέλισσα PDF Print E-mail
Written by Administrator   
Tuesday, 05 June 2012 17:15
Share

 

Στο μάθημα της Πληροφορικής και της Τεχνολογίας , ο μαθητής Πραματευτάκης Κωνσταντίνος κατασκεύασε και προγραμμάτισε μια ρομποτική μέλισσα η οποία μπορεί και αντιδρά στα εμπόδια που μπαίνουν μπροστά της , αλλάζοντας πορεία. το λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε ήταν το Lego Mindstorms. Υπεύθυνοι καθηγητές ήταν ο Ντουλάκης Μιχαήλ και η Παπαδάκη Χρυσούλα  Η εργασία κατατέθηκε και παρουσιάστηκε στην έκθεση "διαδικτύου και πολυμέσων" στα πλαίσια της μαθητικής δημιουργίας 2012 του Δήμου Χανίων.

{iframe title="YouTube video player" class="youtube-player" type="text/html" width="480" height="390"} http://www.youtube.com/watch?v=J9waZJYREmM&feature=youtu.be {/iframe}

 

Last Updated on Tuesday, 05 June 2012 17:30
 
Το 3D σχέδιο του σχολείου PDF Print E-mail
Written by Administrator   
Tuesday, 08 May 2012 01:12
Share

Ο Μαθητής Λιγοψυχάκης Δημήτρης στα πλαίσια της συνθετικής εργασίας για το μάθημα της Πληροφορικής στο Γ' τρίμηνο επέλεξε να εργαστεί με το πρόγραμμα τρισδιάστατης σχεδίασης Google SketchUp 8 με στόχο τη δημιουργία του τρισδιάστατου μοντέλου του σχολείου. Ο μαθητής δεν έχει διδαχθεί πτέ σχέδιο ούτε CAD (Computer Aid Design) το αποτέλεσμα της εργασίας του παρουσιάζετε στις παρακάτω εικόνες.

Γυμνάσιο Πλατανιά Χανίων

Γυμνάσιο Πλατανιά Χανίων

Γυμνάσιο Πλατανιά Χανίων

 


Κυριακάτικη βόλτα στην ιστορία του τόπου μας

Κυριακάτικη βόλτα στην ιστορία του τόπου μας

Βρείτε τ απαραίτητα αρχεία για την Κυριακάτικη βόλτα στην τοπική ιστορία !

[Μετάβαση στη σελίδα]

Βρείτε μας εύκολα!

Εντοπισμός διαδρομής για το Γυμνάσιο Πλατανιά

Ψηφιακές εκδόσεις

  •  Ποιητική συλλογή
  • Δημιουργική γραφή & αρχαία ιστορία
  • Του δάσους και της θάλασσας
  • Ετυμολογία λέξεων και δημιουργική γραφή
  • Στρατόπεδα συγκέντρωσης
  • Ο ποταμός του Πλατανιά
  • Αφιέρωμα στη Ζωρζ Σαρή
  • Ριζομπερδάματα
  • Στη γειτονιά των τετραπλεύων
  • Αθλητισμός στην Κρητική πολιτεία
  • Δημιουργική γραφή
  • Μετανάστευση - παιδική εργασία
  • Το παλιό σχολείο
  • Χρυσαλλίδα 2012-2013
  • Project καλλιτεχνικά
  • Εμπνέομαι από την Αρχαία Ιστορία 2014-2015
  • image
Previous Next

Παιχνίδι Tablet & κινητών

Με σκοπό να μπορέσουμε να προσεγγίσουμε τα θέματα ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ του Δήμου Πλατανιά, δημιουργήσαμε μια εφαρμογή για συσκευές android που καθοδηγεί τους μαθητές σε ένα παιχνίδι "κυνήγι Θησαυρού" 

[Δοκιμάστε την εφαρμογή]

ESPA


feed-image Feed Entries

Νεότερα άρθρα

Δημοφιλή Άρθρα

Σύνδεσμοι

Είσοδος στο apps



Powered by Joomla!. Designed by: free Joomla theme cheap web hosting Valid XHTML and CSS.