Υποκατηγορία των "Μαθημάτων¨ στην οποία θα καταχωρούνται άρθρα για τα μαθήματα : Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Γεωγραφία
|
Μαθηματικά : Εναλλακτικές Διδακτικές προσεγγίσεις |
|
|
|
Written by Administrator
|
Tuesday, 02 August 2011 15:52 |
Στο Γυμνάσιο Πλατανιά Χανίων και για το μάθημα των Μαθηματικών Γυμνασίου γίνεται προσπάθεια να εφαρμοσθούν διαφορετικές διδακτικές προσεγγίσεις για καλύτερη εμπέδωση, από πλευράς των μαθητών, των Μαθηματικών εννοιών και κανόνων. Έτσι εφαρμόζεται διδακτική προσέγγιση μέσω επιτραπέζιου παιχνιδιού που επινοήθηκε από τους καθηγητές Μαθηματικών του σχολείου, ανεβαίνει θεατρική παράσταση από τους μαθητές πάνω σε κείμενο που είχε γραφτεί από την Καθηγήτρια Μαθηματικών Γαλάνη Μαρία, και τέλος με χρήση των νέων τεχνολογιών του διαδικτύου για πρόσθετη διδακτική στήριξη μέσω του Παγκόσμιου Πληροφοριακού Ιστού για όσους μαθητές έχουν πρόσβαση σε αυτό.
Περιγραφή των διδακτικών προσεγγίσεων ( Άρθρο στα πρακτικά του 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Διδακτική των Μαθηματικών και της πληροφορικής» με θέμα «Διδακτικές προσεγγίσεις στα Μαθηματικά. Θέατρο, Παιχνίδι, Διαδίκτυο» - 2003 Οκτώβριος, Βόλος )
Θεατρικό Σενάριο "Η γειτονιά των τετράπλευρων" (Επιλέχθηκε και δημοσιεύθηκε στο περιοδικό "Ευκλείδης Α' το 2001)
Διαδραστικές ασκήσεις μαθηματικών και γεωμετρίας (Ομάδες ασκήσεων που έχουν δημιουργηθεί με το λογισμικό hot Potatoes)
|
Last Updated on Wednesday, 03 August 2011 03:13 |
|
Μαθηματικά : Ριζομπερδέματα |
|
|
|
Written by Administrator
|
Tuesday, 02 August 2011 15:43 |
Οι περιπτώσεις αδιάφορων με την μαθησιακή διαδικασία μαθητών και μαθητριών, που διαθέτουν όμως δεξιότητες τις οποίες δεν αναδεικνύει το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου, είναι πολλές στη δευτεροβάθμια εκπ/ση. Μια τέτοια περίπτωση μαθητή μας οδήγησε στο σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας δραστηριότητας η οποία είχε ως στόχο αρχικά να εμπλέξει τον «αδιάφορο» μαθητή, και στη συνέχεια να δημιουργήσει εκπαιδευτικό υλικό το οποίο θα χρησιμοποιηθεί ως εποπτικό μέσο στη διδασκαλία του μαθήματος.
Το θέμα που επιλεχθηκε σε συνεργασία με τους μαθητές και τις μαθήτριες, ενός τμήματος της Γ’ τάξης του Γυμνασίου Πλατανιά, ήταν η δημιουργία ενός κόμικ σε μια ενότητα των μαθηματικών που το μεγαλύτερο μέρος των μαθητών και μαθητριών της τάξης παρουσίαζε προβλήμα κατανόησης.
Περιγραφή της δράσης (Άρθρο στα πρακτικά του 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για τις Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση - 2009 Σύρος)
|
Last Updated on Wednesday, 01 April 2020 17:41 |
|
|
|
|
Page 2 of 2 |