Αφιέρωμα στην Μαρούλα Κλιάφα |
|
|
|
Written by Παπαστάμος Βασίλης
|
Saturday, 23 January 2021 13:50 |
| Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 23-24, μαθητές του Γυμνασίου Πλατανιά μελέτησαν μερικά βιβλία της λογοτέχνιδας Μαρούλας Κλιάφα. Συγκεκριμένα, η μαθήτρια Ελισάβετ Μαλανδράκη διάβασε το βιβλίο «Ο άντρας με τη γερμανική στολή». Κατόπιν, μελετώντας σχετικά αποσπάσματα, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι κάποιες φορές οι άθλιες ενέργειες ευτελίζουν το ανθρώπινο γένος. Η μαθήτρια Παρασκευή Στρατουδάκη μελέτησε το βιβλίο «Μια μπαλάντα για τη Ρεβέκκα». Αφού εντόπισε αποσπάσματα του βιβλίου, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι έφηβοι, έχοντας σωστά πρότυπα, οδηγούνται σε ηρωικές ενέργειες. Η μαθήτρια Ευρυδίκη Ορνεράκη διάβασε το βιβλίο «Τη νύχτα που το σκυλί μας μεταμορφώθηκε σε λύκο» και, παρατηρώντας χαρακτηριστικά αποσπάσματα, συνειδητοποίησε τον παραλογισμό ενός εμφυλίου πολέμου, κυρίως όταν τον βιώνει ένα παιδί. Ο μαθητής Δημήτρης Βιτετζάκης μελέτησε το βιβλίο «Οι πελαργοί θα ξανάρθουν» και συμπέρανε ότι ένα δεκάχρονο παιδί ζώντας σε δύσκολες συνθήκες, μπορεί να έχει ακίνδυνα και επικίνδυνα μυστικά. Η μαθήτρια Αντέλα Μεχμέτι μελέτησε το βιβλίο «Δύσκολοι καιροί για μικρούς πρίγκιπες» και οδηγήθηκε στο συμπέρασμα ότι κάποιοι αδύναμοι χαρακτήρες γίνονται θύματα, όμως μπορεί να καταλήξουν θύτες. Η μαθήτρια Έλενα Κόρκακα διάβασε το βιβλίο «Ο δρόμος για τον παράδεισο είναι μακρύς» και, αφού εντόπισε συγκεκριμένα αποσπάσματα, κατέληξε στη διαπίστωση ότι μερικοί έφηβοι τρέφουν ψευδαισθήσεις γιατί η αλήθεια τους πληγώνει. Ο μαθητής Δημήτρης Γιαννακός διάβασε το βιβλίο «Η ιστορία ενός νεαρού gamer» και οδηγήθηκε στο συμπέρασμα ότι οι έφηβοι συχνά αναζητούν διεξόδους από τις αγχωτικές καταστάσεις που τους εγκλωβίζουν. Τέλος, η μαθήτρια Μαρίνα Ζερβουδάκη μελέτησε το βιβλίο «Άγρια παιχνίδια» και συμπέρανε ότι υπάρχει έξαρση του εκφοβισμού στη σύγχρονη εποχή και ότι η βία μπορεί να αλλοτριώσει την ψυχή του εφήβου.
Κάθε εργασία περιλαμβάνει την περίληψη του βιβλίου από τον μαθητή/τρια, ενδεικτικά αποσπάσματα και τα συμπεράσματά του/της που σχετίζονται με το κεντρικό θέμα κάθε βιβλίου. Τις εργασίες επιμελήθηκε η Φιλόλογος του Γυμνασίου Πλατανιά, κα Μαρία Μαγουλά
Μαγουλά Μαρία Φιλόλογος [Σε μορφή pdf] |
---|
|
Last Updated on Monday, 11 November 2024 11:49 |
|
Αφιέρωμα στην Αλκυόνη Παπαδάκη |
|
|
|
Written by Παπαστάμος Βασίλης
|
Saturday, 23 January 2021 13:50 |
| Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 22-23, μαθητές του Γυμνασίου Πλατανιά μελέτησαν μερικά βιβλία της Χανιώτισσας λογοτέχνιδας Αλκυόνης Παπαδάκη. Συγκεκριμένα, ο μαθητής Μάρκος Ξενάκης διάβασε το βιβλίο «Η μπόρα». Κατόπιν, μελετώντας σχετικά αποσπάσματα, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η φτώχεια και η δυστυχία αποτελούν τροχοπέδη στην πορεία της ζωής. Η μαθήτρια Ελισάβετ Μαλανδράκη μελέτησε το βιβλίο «Θα ξανάρθουν τα χελιδόνια». Αφού εντόπισε αποσπάσματα του βιβλίου, προσπάθησε να απαντήσει στο εξής ερώτημα: η Μοίρα καθορίζει τη ζωή του ανθρώπου ή παίζει τον ρόλο του και ο ανθρώπινος παράγοντας; Η μαθήτρια αυτή διάβασε, επίσης, το βιβλίο «Το χαμόγελο του δράκου» και παρατηρώντας χαρακτηριστικά αποσπάσματα, διαπίστωσε τη σημασία που αποδίδουν κάποιοι στα σχόλια της κοινωνίας, αναζητώντας μια θέση σε αυτήν. Ο μαθητής Γιώργος Σεχάι μελέτησε το βιβλίο «Μια ατέλειωτη φυγή» και συμπέρανε ότι η έλλειψη αγάπης μπορεί να οδηγήσει στην άρνηση και την αυτοκαταστροφή. Ο μαθητής Άγγελος Αλεξανδράκης μελέτησε το βιβλίο «Στην άκρη του βράχου» και οδηγήθηκε στο συμπέρασμα ότι το ψυχικό σθένος είναι απαραίτητο για την υλοποίηση των στόχων. Η μαθήτρια Έλενα Κόρκακα διάβασε το βιβλίο «Κόντρα στο κύμα» και, αφού εντόπισε συγκεκριμένα αποσπάσματα, κατέληξε στη διαπίστωση ότι κάποιοι άνθρωποι τολμούν την υπέρβαση στο κατεστημένο. Τέλος, η μαθήτρια Αντέλα Μεχμέτι διάβασε το βιβλίο «Τα όμορφα τοπία της κόλασης». Ολοκληρώνοντας την ανάγνωση των ιστοριών που περιλαμβάνει το βιβλίο, συμπέρανε πως υπάρχει πάντα η αισιόδοξη πλευρά της ζωής, παρά τη δυστυχία που μπορεί να βιώνει κάποιος.
Κάθε εργασία περιλαμβάνει την περίληψη του βιβλίου από τον μαθητή/τρια, ενδεικτικά αποσπάσματα και τα συμπεράσματα του/της που σχετίζονται με το κεντρικό θέμα κάθε βιβλίου..
Μαγουλά Μαρία Φιλόλογος [Σε μορφή pdf] |
---|
|
Last Updated on Monday, 11 November 2024 11:36 |
Written by Παπαστάμος Βασίλης
|
Saturday, 23 January 2021 13:50 |
| Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 21-22 μαθητές του Γυμνασίου Πλατανιά μελέτησαν κάποια βιβλία της λογοτέχνιδας Άλκης Ζέη. Συγκεκριμένα η μαθήτρια Τόνια Δρικάκη διάβασε τα βιβλία «Με μολύβι φάμπερ νούμερο δύο» και «Πόσο θα ζήσεις ακόμα γιαγιά;». Κατόπιν η μαθήτρια, αφού μελέτησε σχετικά αποσπάσματα, εντόπισε πρόσωπα και γεγονότα που σημάδεψαν τη ζωή της Άλκης Ζέη. Ο μαθητής Γιώργος Σεχάι διάβασε το βιβλίο «Το καπλάνι της βιτρίνας» και, αφού εντόπισε αποσπάσματα, συμπέρανε ότι μπορεί κάποια παιδιά να οδηγηθούν από την ανεμελιά της ηλικίας τους στην περιπέτεια και τον κίνδυνο. Η μαθήτρια Ελισάβετ Μαλανδράκη διάβασε το βιβλίο «Η μωβ ομπρέλα» και, μελετώντας συγκεκριμένα αποσπάσματα, κατέληξε στο συμπέρασμα πως τα παιδιά έχουν αστείρευτη φαντασία που έρχεται σε αντίθεση με τη λογική των μεγάλων. Το βιβλίο «Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου» μελέτησε η μαθήτρια Ειρήνη Ομπίννα και, εντοπίζοντας αποσπάσματα, οδηγήθηκε στο συμπέρασμα ότι η σκληρότητα του πολέμου «σημαδεύει» την παιδική ψυχή που ωριμάζει πρόωρα. Επίσης, η Ειρήνη Ομπίννα διάβασε το βιβλίο «Ένα παιδί από το πουθενά» και συμπέρανε ότι κάθε παιδί έχει ανάγκη να γνωρίζει τις «ρίζες» του. Το βιβλίο «Η Κωνσταντίνα και οι αράχνες της» μελέτησε η μαθήτρια Αναστασία Καρτσωνάκη που, στηριζόμενη σε αποσπάσματα του βιβλίου, διαπίστωσε ότι οι ευάλωτοι έφηβοι γίνονται εύκολα θύματα επικίνδυνων καταστάσεων. Τέλος, η Αναστασία Καρτσωνάκη διάβασε το βιβλίο «Ε.Π.» της Ζωρζ Σαρή εντοπίζοντας χωρία του βιβλίου που αναφέρονται στην «παντοτινή» φιλία της Άλκης (Ζέη) με τη Ζωρζ (Σαρή).
Μαγουλά Μαρία Φιλόλογος [Σε μορφή pdf] |
---|
|
Last Updated on Wednesday, 18 January 2023 11:31 |
Αφιέρωμα στον Πολυχρόνη Κουτσάκη |
|
|
|
Written by Παπαστάμος Βασίλης
|
Saturday, 23 January 2021 13:50 |
| Μαθητές του Γυμνασίου Πλατανιά μελέτησαν κάποια βιβλία του Χανιώτη συγγραφέα Πολυχρόνη Κουτσάκη. Συγκεκριμένα οι μαθητές Λευτέρης Αρχαγγελάκης και Αλέξανδρος Αγιασλλάρι διάβασαν το μυθιστόρημα «Καιρός για ήρωες», το πρώτο βιβλίο της «Τριλογίας της Κρήτης». Το δεύτερο βιβλίο
της τριλογίας «Μια ανάσα μόνο» διάβασαν οι μαθητές Στέλιος Βουρδουμπάς και Βαλεντίνο Βάλτσεφ. Κατόπιν οι μαθητές αυτοί κατέληξαν σε συμπεράσματα που αφορούν την εύθραυστη ψυχολογία του εφήβου αφού εντόπισαν τα σχετικά αποσπάσματα στα δύο πρώτα βιβλία της τριλογίας. Το τρίτο βιβλίο της τριλογίας «Δεν είσαι εδώ» μελέτησαν οι μαθήτριες Εριόνα Αλλίου και Αλεξάνδρα Βουρδουμπά. Επεσήμαναν τις διαφορές στους χαρακτήρες των κεντρικών ηρώων αφού εντόπισαν τα σχετικά αποσπάσματα. Επίσης, οι
μαθήτριες Λουσίνα Κέτα και Κάλλια Χατζάκη διάβασαν το αστυνομικό μυθιστόρημα «Baby blue». Εντόπισαν αποσπάσματα όπου διακρίνεται η ευαισθησία των ηρώων και συμπέραναν ότι είναι δυνατόν να υπάρχει
ευαισθησία σε έναν αδίστακτο κόσμο. *Δυστυχώς λόγω των περιοριστικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του covid-19 δεν υλοποιήθηκε εκδήλωση παρουσίασης του συγγραφέα.
Μαγουλά Μαρία Φιλόλογος [Σε μορφή pdf] |
---|
|
Last Updated on Saturday, 23 January 2021 18:14 |
Αφιέρωμα στον Γιώργη Μανουσάκη |
|
|
|
Written by Παπαστάμος Βασίλης
|
Saturday, 23 January 2021 13:50 |
|
Μαθητές του Γυμνασίου Πλατανιά μελέτησαν συγκεκριμένα βιβλία του λογοτέχνη και εκπαιδευτικού Γιώργη Μανουσάκη. Συγκεκριμένα οι μαθήτριες Καλλιόπη Χατζάκη, Δήμητρα Γιονούζη και Αλεξάνδρα Ανδριανίδη διάβασαν τη συλλογή ποιημάτων «Σπασμένα αγάλματα και πικροβότανα». Κατόπιν σχολίασαν μερικά ποιήματα που σχετίζονται με τη Μυθολογία και την Ιστορία. Ο μαθητής Λευτέρης Αρχαγγελάκης μελέτησε το μυθιστόρημα «Ο εθελοντής» και κατέληξε σε κάποια συμπεράσματα για τον καθοριστικό ρόλο των ιστορικών εξελίξεων στη ζωή του ανθρώπου. Η μαθήτρια Μαρία Παπαμαρκάκη μελέτησε το χρονικό «Όταν το πέλμα μας εταίριαζε με το χώμα». Επεσήμανε την επίδραση του πολέμου στην ψυχή του μικρού ήρωα ο οποίος αντιμετωπίζει τα δεινά ενός πραγματικού πολέμου που δεν είναι πια το παιχνίδι που τον εντυπωσίαζε.
Ο Γιώργης Μανουσάκης υπήρξε ο πρώτος Διευθυντής του Γιμνασίου Πλατανιά το σχολικό έτος 1985-1986 όταν αυτό ιδρύθηκε. Αμέσως μετά συνταξιοδοτήθηκε.
Μαγουλά Μαρία Φιλόλογος [Σε μορφή pdf] |
|
Last Updated on Saturday, 23 January 2021 17:45 |
Αφιέρωμα στον Κωστή Χιωτάκη |
|
|
|
Written by Παπαστάμος Βασίλης
|
Saturday, 23 January 2021 13:50 |
|
Ο γιατρός Κώστας Μ. Χιωτάκης γεννήθηκε στη Σμύρνη το 1914. Μεγάλωσε στα Χανιά όπου τέλειωσε το Δημοτικό και το Γυμνάσιο. Στο Πανεπιστήμιο Αθηνών τέλειωσε την Ιατρική.
Το 1941 υπηρετώντας τη θητεία του βρέθηκε στην πρώτη γραμμή του Μετώπου. Με την εισβολή των Γερμανών και την κατάρρευση, υποχωρώντας συνεχώς έφτασε στο Γύθειο από όπου με ένα καΐκι μαζί με άλλους αξιωματικούς και φαντάρους κατέβηκε στην Κρήτη. Πήρε μέρος στη Μάχη της Κρήτης. Ήταν ο μόνος γιατρός που έμεινε στο Στρατιωτικό Νοσοκομείο Χανίων κοντά στους βαριά τραυματισμένους και αρρώστους τις μέρες της πτώσης των αλεξιπτωτιστών και εκεί πάνω στην εκτέλεση του καθήκοντος πιάστηκε αιχμάλωτος από τους Γερμανούς. Απόδρασε το Γενάρη του 1942. Συνδέθηκε με το ΕΑΜ στην ανατολική Κρήτη. Έγινε μέλος του ΚΚΕ και αργότερα κατατάχθηκε στον ΕΛΑΣ. Πιάστηκε το 1947 και εξορίστηκε στη Λήμνο, Μακρονήσι και Άη-Στράτη.
Εκλέχτηκε πολλές φορές δημοτικός σύμβουλος και σύμβουλος της ΕΔΑ σε τρεις περιόδους: το 1958, 1961 και το 1963. Στη δικτατορία στάλθηκε εξορία στα Γιούρα και στο Παρθένι της Λέρου.
Ήταν μέλος της Εταιρίας Ελλήνων Λογοτεχνών. Έχει γράψει δεκατέσσερα λογοτεχνικά βιβλία: μυθιστορήματα, διηγήματα, ποιήματα (4 συλλογές) και ένα θεατρικό μονόπρακτο. Έχει πάρει συνολικά εννέα βραβεία σε πανελλαδικούς λογοτεχνικούς διαγωνισμούς.
Πέθανε στα Χανιά στις 18 του Νοέμβρη 1981.
Μέσα στα έργα του ξετυλίγονται τα σύγχρονά του γεγονότα που σημάδεψαν τον τόπο μας. Τα βάσανα δεν έχουν τελειωμό. Β΄ Παγκόσμιος πόλεμος, Εμφύλιος, Δικτατορία. Εκφράζεται το παράπονο του απλού ανθρώπου για τα βάσανα και την αδικία. «Ο πόλεμος είναι χειρότερος κι απ’ τη λοιμική. Δεν υπάρχει καμιά προφύλαξη. Ορμάς απάνω στον εχθρό κι όποιος προλάβει σκοτώνει τον άλλο… Φρίκη! Δεν θες να σκοτώσεις και σκοτώνεις για να μη σκοτωθείς… Εκατομμύρια κι εκατομμύρια άνθρωποι έζησαν, σε τούτη τη γη, με το όνειρο της ειρήνης αγκαλιά και πέθαναν χτυπημένοι απ’ τον πόλεμο και τη φτώχεια. Ποιος απ’ τους υπεύθυνους μακελάρηδες, έπαθε τίποτα; Οι άνθρωποι μπορούν να κρεμάσουν τους
φονιάδες της ειρήνης, να ξεβρομίσει ο κόσμος…».
Μέσα από προσωπικές μαρτυρίες του ίδιου του συγγραφέα, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι μόνο εκείνοι που είχαν χαράξει βαθιά μέσα στο πετσί τους την Ιδέα της ισότητας και της ελευθερίας, ήταν εκείνοι που δεν δείλιαζαν μπροστά στην απειλή της ίδιας της ζωής τους. «Κανένας αγώνας δεν πάει χαμένος. Με τον καιρό και τις φροντίδες μας καρπίζει ο σπόρος που ρίξαμε. Κουράγιο, θάρρος! Η νίκη θα ’ναι δική μας. Μέσ’ απ’ τις μπόρες και τους κατατρεγμούς, θα λάμψει ο ήλιος για τους φτωχούς. Το μέλλον ανήκει στο Δίκιο και την Αλήθεια».
Οι μαθητές Κώστας Γεωργιάδης, Ευη Παντελάκη, Κωνσταντίνα Μπαχαντάκη και Μάγδα Αδαμίδη διάβασαν και μελέτησαν βιβλία του Κώστα Χιωτάκη υπό την εποπτεία και καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Μαρίας Μαγουλά. .Δημιούργησαν εργασίες σχετικά με το περιεχόμενο του κάθε έργου. Οι εργασίες αυτές σχετίζονται με το όραμα για κοινωνική δικαιοσύνη, το άδικο του πολέμου και τα δεινά που προκαλεί καθώς και τον αγώνα των Κρητικών κατά το Β’ Παγκόσμιο πόλεμο.
Μαγουλά Μαρία Φιλόλογος [Σε μορφή pdf] |
|
Last Updated on Saturday, 23 January 2021 17:39 |
Αφιέρωμα στη Θάλεια Καλιγιάννη |
|
|
|
Written by Παπαστάμος Βασίλης
|
Saturday, 23 January 2021 13:50 |
|
Απο το οπισθόφυλλο του βιβλίου της, "Το Αφεντικό" αντιγράφουμε :
Θάλεια Καλλιγιάννη (Κυριακουλάκη)
Γεννήθηκε στα Χανιά το 1906, σπούδασε στη Μέση Εμπορική Σχολή και αργότερα στην Πάντειο. Πήρε μαθήματα Γαλλικής, Αγγλικής και Γερμανικής γλώσσας. Από το 1930 πήρε το βάπτισμα στη Λογοτεχνία, Δημοσιογραφία και Ζωγραφική! Κύριο
βιοποριστικό της επάγγελμα η Δημοσιογραφία απ όπου και συνταξιοδοτήθηκε. Όπως και από τη λογοτεχνία.
Έγραψε περί τα πενήντα βιβλία, από τα οποία εκδόθηκαν τα δεκαπέντε έως σήμερα. Έκανε μεταφράσεις. Στη Ζωγραφική έχει στο ενεργητικό της πολλές ομαδικές εκθέσεις. Δύο Πανελλήνιες, δύο Παγκρήτιες. Από το 1936 - 39 εξέδωσε και διεύθυνε το λογοτεχνικό περιοδικό "Κρητικές σελίδες" που στάθηκε ένας σοβαρός σταθμός στα Κρητικά Γράμματα.
Στην Αθήνα εγκαταστάθηκε μόνιμα το 1939. Στην Κατοχή, έλαβε μέρος στην Εθνική Αντίσταση και το 1948 - 51 εξορίστηκε στη Χίο, Τρικέρι και Μακρόνησο. Ασχολήθηκε με όλα τα είδη του Λόγου.
Έχοντας μέσα της το Πλατανιανό πνεύμα, ξεκινάει διστακτικά στην αρχή, μα με σιγουριά στη συνέχεια, να ξαναζεί τη ζωή της στο χαρτί, γράφοντας για τον εαυτό της και τους γύρω της. Αν και δεν είναι τόσο διάσημη συγγραφέας, καταφέρνει και κερδίζει την καρδιά του αναγνώστη από την πρώτη αράδα, την πρώτη αφήγηση που εκείνος θα διαβάσει. Αυτό που την κάνει ωστόσο ξεχωριστή, είναι ο τρόπος που παρουσιάζει την μεταπολεμική κοινωνία, και ιδιαίτερα τον ρόλο της γυναίκας εκείνα τα χρόνια.
Στα δημιουργήματά της, ξεχνάμε τα στερεότυπα που θέλουν τις γυναίκες καθηλωμένες στο σπίτι, στο νοικοκυριό και τα παιδιά. Η Θάλεια Καλλιγιάννη, μας… ’’συστήνει’’ έναν άλλο τύπο γυναίκας, που ιδιαίτερα μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, μαθαίνει να δρα ανεξαρτητοποιημένα και ελεύθερα. Τόσο στη δουλειά όσο και στην κοινωνία, οι γυναίκες στα έργα της ανοίγουν τα φτερά τους και χαράζουν δειλά δειλά τους δικούς τους δρόμους που θα τους προσφέρουν σταδιακά δικαιώματα και αναγνώριση. Η Καλλιγιάννη πρωτοπορεί και εξισώνει τις ως τότε ‘’υποτιμημένες’’ γυναίκες με τον υπόλοιπο κόσμο, με το δικό της μοναδικό τρόπο.
Μια συγγραφέας με ελεύθερο πνεύμα, κάνει το πρώτο βήμα, και δίνει πρωταγωνιστικό ρόλο στις γυναίκες των διηγημάτων της. Η Λύα, η Ναθαλία, και άλλες μορφές που η ίδια έπλασε, με τις δικές της ιδιομορφίες η καθεμία, γίνονται αναπόσπαστο κομμάτι του αναγνώστη αφού διαβάσει την ιστορία τους και ανησυχήσει για την τύχη τους. Ύστερα από την κάθε ανάγνωση, εκείνος νιώθει διαφορετικά, και αισθάνεται να βλέπει με άλλο μάτι τις γυναίκες. Αυτό είναι κατά τη γνώμη μου αυτό που ήθελε να περάσει και η συγγραφέας, κρίνοντας και από τη βιογραφία της..
Μαγουλά Μαρία Φιλόλογος [Σε μορφή pdf] |
|
Last Updated on Saturday, 23 January 2021 17:32 |
Written by Παπαστάμος Βασίλης
|
Saturday, 23 January 2021 13:50 |
|
Τον Ιούνιο του 2012 πέθανε η Ζωρζ Σαρή αφήνοντας κληρονομιά το σπουδαίο λογοτεχνικό της έργο για τα παιδιά και τους εφήβους. Με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Β΄ τάξης του Γυμνασίου Πλατανιά, κάναμε ένα αφιέρωμα στη γνωστή συγγραφέα. Κάποιοι μαθητές λοιπόν, συνέλεξαν πληροφορίες για τη ζωή και το έργο της και βρήκαν αξιόλογο φωτογραφικό και πληροφοριακό υλικό. Άλλοι, αφού διάβασαν κάποια από τα βιβλία της, ασχολήθηκαν με ένα θέμα που θεώρησαν ότι έχει ενδιαφέρον. Σε κάποιες περιπτώσεις εμπλούτισαν τις εργασίες τους και με επιπλέον στοιχεία αξιοποιώντας και άλλες πηγές. Επίσης, κάποιοι εμπνεύστηκαν από το έργο της Ζωρζ Σαρή και εκφράστηκαν είτε με εικαστικά έργα είτε με ποιήματα. Είναι μια ευκαιρία να γνωρίσουμε το έργο της συγγραφέως μέσα από τα μάτια των παιδιών που τόσο πολύ αγάπησε.
Μαγουλά Μαρία Φιλόλογος [Σε μορφή pdf] |
|
Last Updated on Saturday, 23 January 2021 17:24 |
|
|