Η κλέφτρα των βιβλίων |
Category:
2. Λογοτεχνία > Εφηβική Λογοτεχνία
Author:
Zusak Markus
Pages: 616
ISBN: 978-960-453-394-7
N° Catalog: holocaust
Library: Βιβλιοθήκη Γυμνασίου Πλατανιά
Location name: Κεντρική Βιβλιοθήκη Γυμνασίου
Year: 2008
Link:
Διάβασε ένα απόσπασμα
|
|
Visits: 438 | |
Review
Written by Παπαστάμος Βασίλης
Βραβεία: Book Sense Book of the Year - Children's Literature [American Booksellers Association] 2007 -------------------------------------------------------------------------------------------- Τι θα γινόταν αν έπρεπε να κρύψεις κάτι για να το σώσεις; Όταν η νεαρή Λίζελ φτάνει στο σπίτι των θετών γονιών της έχοντας χωριστεί από τους πραγματικούς, το μόνο που κρατάει στα χέρια της είναι το εγχειρίδιο ενός νεκροθάφτη, το οποίο δεν μπορεί καν να διαβάσει αφού δεν ξέρει γραφή και ανάγνωση. Αυτό θα είναι και η αρχή της καριέρας της ως... κλέφτρας. Μαζί με το φίλο της Ρούντι, η Λίζελ θα αρχίσει να κλέβει βιβλία - βιβλία από το σωρό που πετάνε οι Ναζί στη φωτιά για να τα κάψουν, βιβλία από τη βιβλιοθήκη του δημάρχου, βιβλία από τις πλούσιες οικογένειες της πόλης. Κι ενώ οι βόμβες των συμμάχων πέφτουν συνεχώς και οι σειρήνες ουρλιάζουν, η Λίζελ μοιράζεται τα βιβλία της στα καταφύγια και βρίσκει σ' αυτά παρηγοριά. Μέχρι που κάποια μέρα, η σειρήνα θα αργήσει να σφυρίξει... Μια αξέχαστη ιστορία για τις ανατροπές και τις συμπτώσεις της ζωής, αλλά και για τη δύναμη των βιβλίων να θρέψουν την ψυχή μας. [Διάβασε ένα απόσπασμα του βιβλίου] Θέματα: #Αγγλόφωνη πεζογραφία (Αυστραλία) - Μυθιστόρημα #Κινηματογραφικές ταινίες |
|
Date insert: Monday, 23 January 2023 10:25
|
Κυριακάτικη βόλτα στην ιστορία του τόπου μας
Κυριακάτικη βόλτα στην ιστορία του τόπου μας
Βρείτε τ απαραίτητα αρχεία για την Κυριακάτικη βόλτα στην τοπική ιστορία !
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ
Δοξιάδης, Απόστολος Κ.
Ο θείος Πέτρος και η εικασί...
O θείος Πέτρος είναι ένα αίν...
Category: Λογοτεχνία & Μαθηματικά
Παιχνίδι Tablet & κινητών
Με σκοπό να μπορέσουμε να προσεγγίσουμε τα θέματα ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ του Δήμου Πλατανιά, δημιουργήσαμε μια εφαρμογή για συσκευές android που καθοδηγεί τους μαθητές σε ένα παιχνίδι "κυνήγι Θησαυρού"