Βαλς στην ομίχλη ΕΛΛ ΠΕΖ 242 |
Category:
2. Λογοτεχνία > Ελληνική λογοτεχνία
Author:
Καριζώνη Κατερίνα
Pages: 239
ISBN: 960-03-3140-5
Library: Βιβλιοθήκη Γυμνασίου Πλατανιά
Location name: Κεντρική Βιβλιοθήκη Γυμνασίου
Year: 2001
|
|
Visits: 3773 | |
Review
Written by Μπολιά Σταυρούλα
Τι σχέση έχει η Γκόθαμ Σίτυ με τη Θεσσαλονίκη του 19ου αιώνα; Πώς μπορεί κανείς να δραπετεύσει στο χρόνο; Αν είχαμε ξαναζήσει εκατό χρόνια πριν, ποιοι θα ήμασταν; Αυτά και άλλα θαυμαστά ερωτήματα καλείται ν' απαντήσει η ηρωίδα του μυθιστορήματος, όταν το αρχείο όπου δουλεύει πιάνει φωτιά. Για να γλυτώσει, πηδάει μέσα σε μια παλιά εφημερίδα και καταφεύγει στη Θεσσαλονίκη του 1899. Εκεί ερωτεύεται έναν Αυστριακό ψυχίατρο και έμπορο οπίου και εμπλέκεται σε μια υπόθεση φόνου. Οι δύο ήρωες περιπλανιούνται στην πολυεθνική πόλη, που ζει τη διάλυση της οθωμανικής αυτοκρατορίας. Μακεδονικός αγώνας, Νεότουρκοι, δερβισικά τάγματα, μυστικές υπηρεσίες, αλλά και έρωτες, εγκλήματα, δολοπλοκίες και επιδημίες είναι τα υλικά που συνθέτουν την καθημερινή ζωή στην ομιχλώδη και αινιγματική Θεσσαλονίκη. Οι ήρωες χορεύουν ένα βαλς στην ομίχλη με τα προσωπικά τους φαντάσματα, αλλά με το φάντασμα της χαμένης πόλης. Παραμένουν επιμελώς κρυμμένοι κάτω απ' τις μάσκες τους, για να αποκαλυφθούν στο τέλος αιφνιδιαστικά και να ξαναβρεθούν με καινούργια πρόσωπα στον αιώνα τους. Το "Βαλς στην ομίχλη" είναι ένα οδοιπορικό στη Θεσσαλονίκη του προηγούμενου αιώνα, που αναδίδει τη νωχελική ατμόσφαιρα των ανατολίτικων παραμυθιών όσο και το άρωμα των παλιών αστυνομικών μυθιστορημάτων. |
|
Date insert: Monday, 13 June 2016 11:17
|
Κυριακάτικη βόλτα στην ιστορία του τόπου μας
Κυριακάτικη βόλτα στην ιστορία του τόπου μας
Βρείτε τ απαραίτητα αρχεία για την Κυριακάτικη βόλτα στην τοπική ιστορία !
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ
Συγγραφική Ομάδα του ΕΑΠ
Τέχνες ΙΙ : Επισκόπηση Ελλη...
Διαβάστε τα περιεχόμενα στ...
Category: Ελληνικός Πολιτισμός
Παιχνίδι Tablet & κινητών
Με σκοπό να μπορέσουμε να προσεγγίσουμε τα θέματα ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ του Δήμου Πλατανιά, δημιουργήσαμε μια εφαρμογή για συσκευές android που καθοδηγεί τους μαθητές σε ένα παιχνίδι "κυνήγι Θησαυρού"