The Unofficial LEGO MINDSTORMS NXT 2.0 Inventor's Guide |
![]() |
![]() |
![]() |
Category:
4. Τεχνολογία επιστήμες > Εκπαιδευτική Ρομποτική
Author:
Perdue David J. , Valk Laurens
Pages: 310
ISBN: 9781593272159
Library: Βιβλιοθήκη Γυμνασίου Πλατανιά
Location name: Εργαστήρια
Year: 2010
Link:
![]() |
Visits: 4553 | |
Review
Written by Παπαστάμος Βασίλης
The LEGO® MINDSTORMS® NXT 2.0 set offers hundreds of building elements, programming software, and powerful electronics that you can use to create amazing robots. But where do you begin? This eagerly awaited second edition of the bestselling Unofficial LEGO MINDSTORMS NXT Inventor's Guide is your key to designing, building, and programming robots with the NXT 2.0 set. You'll learn practical building techniques, like how to build sturdy structures and use gears, and gain a solid understanding of the set's NXT-G programming language. A series of projects new to this edition offers step-by-step instructions for building and programming six robots, each of which can be built with just one NXT 2.0 set, including:
Additional resources include the Piece Library, which contains basic information on the more than 80 types of LEGO pieces in the NXT 2.0 set, and the Quick Reference, which lists the 34 types of standard programming blocks. So go ahead. Grab your NXT 2.0 set, fire up your imagination, and see what you can invent with The Unofficial LEGO MINDSTORMS NXT 2.0 Inventor's Guide. |
|
Date insert: Tuesday, 23 September 2014 16:31
|
Κυριακάτικη βόλτα στην ιστορία του τόπου μας
Κυριακάτικη βόλτα στην ιστορία του τόπου μας
Βρείτε τ απαραίτητα αρχεία για την Κυριακάτικη βόλτα στην τοπική ιστορία !
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ
Ζέη, Άλκη
Ο μεγάλος περίπατος του Πέτ...
Περίληψη:27 Οκτωβρίου 1940: θα ...
Category: Εφηβική Λογοτεχνία
Σκάρος, Ζήσης
Οι ρίζες του ποταμού (1ος Τό...
«Οι ρίζες του ποταμού» του ...
Category: Ελληνική λογοτεχνία
Παιχνίδι Tablet & κινητών
Με σκοπό να μπορέσουμε να προσεγγίσουμε τα θέματα ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ του Δήμου Πλατανιά, δημιουργήσαμε μια εφαρμογή για συσκευές android που καθοδηγεί τους μαθητές σε ένα παιχνίδι "κυνήγι Θησαυρού"