Μαθηματικά : Ριζομπερδέματα Print
User Rating: / 0
PoorBest 
Written by Administrator   
Tuesday, 02 August 2011 15:43

 

Οι περιπτώσεις αδιάφορων με την μαθησιακή διαδικασία μαθητών και μαθητριών, που διαθέτουν όμως δεξιότητες τις οποίες δεν αναδεικνύει το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου, είναι πολλές στη δευτεροβάθμια εκπ/ση. Μια τέτοια περίπτωση μαθητή μας οδήγησε στο σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας δραστηριότητας η οποία είχε ως στόχο αρχικά να εμπλέξει τον «αδιάφορο» μαθητή, και στη συνέχεια να δημιουργήσει εκπαιδευτικό υλικό το οποίο θα χρησιμοποιηθεί ως εποπτικό μέσο στη διδασκαλία του μαθήματος.

Το θέμα που επιλεχθηκε σε συνεργασία με τους μαθητές και τις μαθήτριες, ενός τμήματος της Γ’ τάξης του Γυμνασίου Πλατανιά, ήταν η δημιουργία ενός κόμικ σε μια ενότητα των μαθηματικών που το μεγαλύτερο μέρος των μαθητών και μαθητριών της τάξης παρουσίαζε προβλήμα κατανόησης.

Περιγραφή της δράσης (Άρθρο στα πρακτικά του 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για τις Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση - 2009 Σύρος)
Το κόμικ που δημιουργήσαμε (Μορφή εκτύπωσης)
Παρρουσίαση της δράσης από την εφημερίδα "ΕΘΝΟΣ" (13/3/2009) : Σχεδίασαν κόμικς για να διδάξουν Μαθηματικά

 

Last Updated on Wednesday, 22 February 2012 02:35